.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : تهيه سند توسعه گردشگري در گيلان

استاندار گيلان از تهيه سند توسعه گردشگري در اين استان خبر داد و گفت: نوع سرمايه‌گذاري در اين سند تعريف شده است.

مهدي سعادتي ظهر امروز در مراسم جشنواره‌هاي بومي و بازي‌هاي محلي در موزه ميراث روستايي گيلان با تبريك سال نو، موزه ميراث روستايي را نشانه توانمندي ويژه و خاص براي بسط گسترش صنعت گردشگري استان دانست.
وي جايگاه ايران در جاذبه‌هاي باستاني را داراي رتبه دهم و در جاذبه‌هاي طبيعي رتبه پنجم عنوان كرد و افزود: ايران امن‌ترين منطقه براي سرمايه‌گذاري مورد نظر در نظام است.
استاندار گيلان سرمايه‌گذاري خارجي را به عنوان يكي از پايه‌هاي توسعه و اساسي ناميد و تصريح كرد: گيلان به دليل داشتن جاذبه‌هاي كم‌نظير نتوانست به جايگاهي واقعي خود برسد.
وي صنعت گردشگري گيلان را در چشم‌انداز توسعه سودآور خواند و بيان داشت: صنعت گردشگري در توليد اشتغال نقش مهمي دارد.
سعادتي با اشاره به صنايع دستي گيلان خاطرنشان كرد: تا زماني كه خود داراي پيشينه قوي هستيم و در زمينه توليدات صنايع دستي حرف براي گفتن داريم نبايد اجازه داد تا صنايع دستي خارجي وارد استان شود.
وي از راه‌اندازي كارگروه اشتغال در نخستين فرصت خبر داد و اظهار داشت: اين كارگروه با حضور معاون اول رئيس جمهوري در گيلان برگزار مي‌شود.
استاندار گيلان بحث توريسم دانشگاهي، دريايي و درماني را از رئوس اصلي برنامه‌هاي گردشگري در اين استان عنوان كرد.
وي توسعه هتل‌سازي و راه‌اندازي استانداري مجازي را از ديگر برنامه‌ها ذكر كرد و افزود: استانداري مجازي راهي براي ارتباط بهتر با گيلانيان داخلي و خارجي كشور و تمام ايرانياني كه انديشه رونق و توسعه را در سر مي‌پرورانند، است.
سعادتي اضافه كرد: همانطور كه ساخت آزاد راه قزوين‌ ـ ‌رشت توسعه گردشگري را رونق بخشيده است، بايد ديگر زيرساخت‌ها مانند راه آهن، راه‌هاي هوايي و دريايي نيز تقويت شوند.
وي گردشگري را يكي از صنعت‌هاي پايه دانست و اظهار داشت: بايد عزم جدي براي تهيه سند توسعه گردشگري استان صورت گيرد كه در آن نوع سرمايه‌گذاري تعريف شده است.
استاندار گيلان ساماندهي دهكده چهار فصل و جنگلي در گيلان را از ديگر برنامه‌ها ذكر كرد و عنوان داشت: توسعه فرودگاه بين‌المللي و برقراري پرواز رشت ـ آستراخان نيز از برنامه‌هاي مهم در استان است.
وي جلوگيري از تبليغات منفي و حمايت از بخش خصوصي براي گسترش مكان‌هاي مناسب و ايجاد زيرساخت‌ها را در معرفي جاذبه‌هاي گيلان تاثيرگذار دانست.
سعادتي حمايت مردم در اين راستا را مهم برشمرد و تصريح كرد: تنوع و كيفيت‌بخشي به محصولات استان در شناساندن آنها به گردشگران بسيار حائز اهميت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.